بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
1:1
دو شنبه 17 تير 1392
 

 

http://u.goal.com/293100/293122_heroa.jpg

مارکوس هورویک، مدیر روابط عمومی باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه ماریو گومز، ماریو گوتزه و یان کرچهوف را به دلیل پوشیدن لباس هایی با آرم نایک، به جای لباس های اسپانسر اصلی باشگاه، آدیداس، جریمه کرده است.

همه بازیکنان بایرن موظف هستند که در فعالیت های رسمی باشگاه، لباس های آدیداس را به تن کنند و تنها کفش بازیکنان از این قاعده مستثنی است.

اما گوتزه و کرچهوف در مراسم رسمی معارفه شان با تی شرت هایی که آرم بزرگ نایک روی آن نقش بسته بود، حضور پیدا کردند؛ اقدامی که با اعتراض کمپانی آدیداس همراه شد.


بایرنی ها خیلی سریع از این کمپانی عذرخواهی کردند اما چند روز بعد عکسی از ماریو گومز منتشر شد که در کمپ ترنتینو، با کلاهی با آرم نایک ظاهر شد.

به همین خاطر باشگاه باواریایی تصمیم گرفت تا این سه بازیکن را جریمه کند و مبلغ این جریمه را به قربانیان سیل اخیر در آلمان اهدا کند.

مبلغ دقیق این جریمه ها اعلام نشده اما هر سه بازیکن بدون هیچ اظهارنظری، این جریمه ها را پذیرفته اند.

نظرات شما عزیزان:

تعداد بازدید از این مطلب: 2950
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2950
mohamad
19:25
یک شنبه 16 تير 1392

تکليف تيموريان امشب مشخص مي‌شود


سرژيک تيموريان برادر هافبک تيم‌ملي ايران، ظهر امروز به ديدار علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل استقلال رفت.


به نقل از سايت باشگاه استقلال، سرژيک تيموريان برادر هافبک تيم‌ ملي ايران، آندرانيک تيموريان ظهر امروز به ديدار علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل استقلال رفت و نشستي کوتاه با او داشت.

تيموريان پس از اتمام اين جلسه در خصوص احتمال حضور آندرانيک در تيم استقلال اظهار داشت: آندو پيشنهادات خود را به سه تيم قطري که خواستار جذب او هستند اعلام کرده و تا پايان وقت اداري امروز قرار است که آنها نتيجه را به وي اعلام کنند. در نهايت فکر مي‌کنم حدود ساعت 19 امروز جواب‌هاي نهايي براي او ارسال شوند و در صورتي که با اين تيم‌ها به توافق نرسيم بار ديگر نشستي با فتح‌الله‌زاده خواهيم داشت تا در نهايت تکليف او امشب به طور قطع مشخص شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 2591
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2591
mohamad
19:23
یک شنبه 16 تير 1392

تصاویر و بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی

بیوگرافی کامل الناز حبیبی

تصاوير و بیوگرافی الناز حبیبی

در این مطلب برای شما کاربران گرامی در بخش بیوگرافی سایت بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر جوان کشورمان را آماده کرده ایم امیدواریم از دیدن این مطلب و تصاویر ایشان لذت ببرید.

 

بیوگرافی الناز حبیبی

ملیت :ایران
تولد:۲۱ مرداد ۱۳۶۷
تهران، ایران
سال‌های فعالیت: ۱۳۷۸ – اکنون
الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران است. در کودکی کار تئاتر انجام می‌داده، او از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده.

بعد از آن آقای «سعید سلطانی» برای ۳ تا از فیلم‌هایش وی را انتخاب می‌کنند و کم‌کم به‌صورت جدی‌تر این حرفه را دنبال می‌کند.الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال «فاصله‌ها» را بازی کرد و بعد با پروژه سینمایی «پیتزا مخلوط» همکاری کرده، سریال «سی‌امین روز» که در ماه رمضان پخش شد را بازی کردو همچمنین  در سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تاثریا نقش آفرینی کرد.

فیلم شناسی
فصل باران‌های موسمی (۱۳۸۸)
پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)

سریال‌ها
روزگار قریب (۱۳۸۶)
فاصله‌ها (۱۳۸۹)
پنج کیلومتر تا بهشت (۱۳۹۰)
سی امین روز (۱۳۹۰)
تا ثریا (۱۳۹۰)
لبه آتش (۱۳۹۰)
فراموشی (۱۳۹۱)
دودکش (۱۳۹۱)
به خاطر مونا (۱۳۹۱)

 تصاویر الناز حبیبی

 تصاوير و بیوگرافی الناز حبیبی

 تصاویر الناز حبیبی

تصاوير و بیوگرافی الناز حبیبی

  تصاویر الناز حبیبی

تصاوير و بیوگرافی الناز حبیبی

  تصاویر الناز حبیبی

تصاوير و بیوگرافی الناز حبیبی

  تصاویر الناز حبیبی

تصاوير و بیوگرافی الناز حبیبی

  تصاویر الناز حبیبی

تصاوير و بیوگرافی الناز حبیبی

  تصاویر الناز حبیبی

تصاوير و بیوگرافی الناز حبیبی

   تصاویر الناز حبیبی

تعداد بازدید از این مطلب: 3145
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 3145
mohamad
19:21
یک شنبه 16 تير 1392

دانلود آهنگ مهدی مدرس به نام راه شب

  

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و احساسی مهدی مدرس به نام راه شب
  ترانه : پرستو رشیدی – آهنگ : مهدی مدرس – تنظیم ، میکس و مسترینگ : شاهین طاها

http://www.takwarez.in/pic/music/MehdiModarres10.jpg

 

.

MP3 320

MP3 128

Download

Download

تعداد بازدید از این مطلب: 2960
موضوعات مرتبط: اهنک صوتی و تصویری , ,
بازدید : 2960
mohamad
19:18
یک شنبه 16 تير 1392

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام وقتی میای

  

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام وقتی میای
این آهنگ بازخوانی آهنگ سوغاتی زنده یاد هایده میباشد

http://www.takwarez.in/pic/music/Ali%20Lohrasbi%20-%20Vaghti%20Miay.jpg


.

MP3 320

MP3 128

Download

Download

تعداد بازدید از این مطلب: 3279
موضوعات مرتبط: اهنک صوتی و تصویری , ,
بازدید : 3279
mohamad
8:46
یک شنبه 16 تير 1392

 

 

 

دانلود قسمت پشت صحنه سریال هوش سیاه ۲ با کیفیت عالی | جمعه ۱۴ تیر ۹۲

دانلود پشت صحنه سریال هوش سیاه 2 | جمعه 14 تیر 92

دانلود هوش سیاه ۲ پشت صحنه از| زمان پخش: جمعه ۱۴ تیر ۹۲

موضوع : پلیسی

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

کارگردان : مسعود آب پرور

بازیگران : حسین یاری، کیکاووس یاکیده، حمید ابراهیمی، سودابه بیضایی، امیر دلاوری، کیهان ملکی، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، کاظم هژیرآزاد، ماه چهره خلیلی، جمشید گرگین، اتابک نادری و…

خلاصه داستان سریال هوش سیاه ۲ : داستان «هوش سیاه ۲» از جایی آغاز می‌شود که کامران بوریایی ملقب به هوش سیاه پس از دستگیری و زندانی شدن در پایان سری اول، تصمیم به فرار از زندان می گیرد. او که یک نابغه رایانه و متخصص در انجام جرائم اینترنتی است، از این توانایی خود در امور غیرقانونی و خلاف بهره می گیرد. با گریز هوش سیاه از زندان، سرگرد احمدی برای دستگیری مجدد او وارد عمل می‌شود و…


==>> مشاهده ادامه مطلب دانلود پشت صحنه سریال هوش سیاه ۲ | جمعه ۱۴ تیر ۹۲ . . .

 
تعداد بازدید از این مطلب: 4518
موضوعات مرتبط: هوش سیاه ۲ , ,
بازدید : 4518
mohamad
23:20
جمعه 14 تير 1392

ضا شیری و علی جوکار - جای من خالی نیس

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری و علی جوکار با نام جای من خالی نیس
ترانه : حمید فریزند - تنظیم ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی
ویولن : پیام طونی - گیتار و بوزوکی : بهنام حکیم
آهنگ : بر اساس کاری یونانی

رضا شیری و علی جوکار جای من خالی نیس



دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

رضا شیری و علی جوکار - جای من خالی نیس

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

رضا شیری و علی جوکار - جای من خالی نیس

 

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

رضا شیری و علی جوکار - جای من خالی نیس

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3064
موضوعات مرتبط: اهنک صوتی و تصویری , ,
بازدید : 3064
mohamad
23:1
جمعه 14 تير 1392

حکم توقيف اموال مديرعامل آبي‌ها

علي فتح‌الله‌زاده که در کنار همتاي پرسپوليسي‌اش در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، درباره آخرين وضعيت باشگاه استقلال صحبت کرد.

او که در اين برنامه چندين بار با رويانيان به کنايه صحبت کرد، ابتدا درباره دير رسيدن مديرعامل پرسپوليس به برنامه، گفت: رويانيان پورشه‌اش را به خانمش داده است سوار شود و خودش با 206 به برنامه مي‌آيد!

وي در ادامه درباره دادن لکسوس خودش به امير حسين صادقي، توضيح داد: صادقي دو ماه پيش به من گفت روزي که ماشينت را فروختي پولش را به من بده. او ديروز به دفتر آمد و از من پول خواست که من به او گفتم ندارم، صبر کن تا پول جديدها رو بدهم. با اين حال صادقي قرارداد سفيد امضا کرد و من به خاطر اين کارش لکسوسم را به او دادم. من زماني با اين ماشين به دفتر رياست جمهوري مي‌رفتم و مثل بعضي‌ها نيستم که با پرايد در رياست جمهوري حاضر شوم، ولي با لندکروز در جاده‌هاي شمال رانندگي کنم.

مديرعامل استقلال همچنين درباره چک‌هاي برگشتي‌اش به طنز گفت: بازيکن بايد با چيزي حال کند. بازيکنان پرسپوليس با پورشه و بازيکن استقلال با چک‌هاي برگشتي من حال مي‌کنند!

فتح‌الله‌زاده همچنين در پاسخ به اين پرسش که چرا امسال ديگر بمبي منفجر نکرده است؟ افزود: يک زمان بمب نداريم و مي‌خريم، اما امسال ما بمب‌هايمان را نگه داشته‌ايم و الان تعمير و گريس کاري مي‌کنيم. امسال بدهي‌هاي زيادي داشتيم. من استعفا دادم و 10 روز سر کار نرفتم، اما ديدم که هيچ کس جلو نمي‌آيد، سپس ديدم که اگر کسي جاي من را بگيرد، مي‌گويد فتح‌الله‌زاده تيم را رها کرد و رفت. ما اگر تيم را دوست نداشتيم ماشين و چک‌هايمان را نمي داديم. الان با توجه به حکم يکي از قضات اموالم بايد توقيف گردد. البته اگر بگردند اموالي پيدا نمي‌کنند. همه‌اش اموات است! با اين حال من اعلام مي‌کنم که 90 درصد بازيکنان 90 تا 100 درصد پولشان را گرفته‌اند. دير و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. من حتي 37 هزار دلار از رويانيان قرض کرده بودم که آن را برگرداندم.

وي همچنين با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش و جوانان که اجازه فعاليت اقتصادي به باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را نمي‌دهند، مطرح کرد: ما مي‌خواهيم پنج سال باشگاه را به ما بدهند تا ببينند چطور اداره‌اش مي‌کنيم. من سيم کارت‌هاي "بلوسل" را صادر کرده‌ام، ‌اما گفتند که قلابي است. اين سيم کارت‌ها مي توانست هزار ميليارد درآمد کسب کند، در حالي که ما تنها دو ميليارد در سال برايش هزينه مي‌کرديم. اين کار مي توانست بنگاه بزرگ اقتصادي باشد، ولي بعضي از قسمت‌هاي مخابرات گفتند که نمي‌توانيد اين کار را انجام دهيد، با اين وجود من اين طرح را جمع کردم تا اگر دوستان جديد آمدند بتوانند آن را اجرايي کنند تا اين يکي از طرح‌هاي ماست. آقايان دستمان ما را مي‌بنند و مي‌گويند پرواز کن.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2909
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2909
mohamad
22:57
جمعه 14 تير 1392


پورحيدري: نيکبخت مي‌داند قبلا اشتباه کرده

منصور پورحيدري درباره‌ي پيوستن علي‌رضا نيکبخت واحدي و مسائل پيش آمده درباره‌ي جذب او گفت: با توجه به سوابق و توانايي‌هاي نيکبخت، به نظرم نياز نيست تا درباره‌ي قابليت‌هاي فني او صحبت کنيم. به هر حال او اشکالات و اشتباهاتي در گذشته داشته ولي قلعه‌نويي کار درستي کرد که دو مرتبه او را به استقلال آورد. نيکبخت توانايي‌هاي زيادي دارد و من به او اميدوار هستم. خودش هم خيلي علاقه دارد تا به تيم کمک کند و در جناح چپ يار ما باشد. ما هم بايد مدتي حوصله کنيم تا او از لحاظ روحي رواني بازگردد و دوباره به اوج برگردد. او خودش هم متوجه شده که قبلا اشتباه کرده و حالا با کمک قلعه‌نويي مي‌تواند دوباره به سطح اول فوتبال ايران بازگردد.

به گزارش ايسنا، او در ادامه درباره‌ي آخرين وضعيت استقلال و وضعيت سفر اين تيم به اوکراين اظهار کرد: خدا را شکر وضعيتمان روز‌به رو بهتر مي‌شود و بازيکنان در حال اضافه شدن به تيم هستند. چند بازيکن ديگرمان هم که به تيم اضافه شوند، تيممان کامل مي‌شود. اردوي اوکراين هم مسلماً مفيد است و بازي برابر تيم خوب ديناموکيف به ما خيلي کمک خواهد کرد. فقط اي کاش با تمام قوا و با تيم کامل به اوکراين مي‌رفتيم تا کمبودها مشخص شود و از لحاظ بدني در شرايط بهتري قرار بگيريم.

سرمربي سابق تيم ملي در پاسخ به اين سوال که براي حضور مقتدرانه در جام جهاني بايد چه نوع برنامه‌ريزي‌اي از اکنون در دستور کار قرار بگيرد، بيان کرد: فقط ما نيستيم که ليگ داريم و به جام جهاني رفته‌ايم. اين مسئله فراگير است و به نظرم اولين مسئله‌اي که در اين ميان اهميت دارد اين است که آيا مي‌خواهيم تيم ملي را محدود به چند نفر خاص بکنيم يا خير؟ اول اينکه ما نمي‌توانيم ليگ را تعطيل کنيم. دو اينکه نمي‌توانيم کل تيم ملي را به چند بازيکن محدود کنيم. از سويي در اين فصل از رقابت‌ها انگيزه‌ي بازيکنان خيلي بالاتر مي‌رود و فوتباليست‌هاي ما مدتي است که نشان داده‌اند که در شرايط فشردگي رقابت‌ها خيلي حرفه‌اي‌تر رفتار مي‌کنند. شنيده‌ام کي‌روش درخواست اردوي 120 روزه کرده. من اعتقاد دارم در اين روزها تعداد بازي‌هاي تدارکاتي هرچقدر بالاتر باشد در موفقيت ما در جام جهاني موثر است.

او در ادامه افزود: ما بايد حداکثر استفاده را از بازي‌هاي تدارکاتي ببريم و اصلا از شکست نترسم. بايد تعداد نفرات دعوت شده را بيشتر کرد تا اگر خدايي ناکرده مسئله‌اي مثل مصدوميت دژاگه پيش آمد، حتما يک تيم ديگر در زمين داشته باشيم. بايد ديدمان را بازتر کنيم و اگر قرار است اردويي تشکيل دهيم و فقط تمرين کنيم، همان بهتر که برگزار نکنيم. ما بايد هزينه کنيم تا با تيم‌هاي خوب دنيا، خصوصا آنهايي که در جام جهاني حاضرند ديدار کنيم تا با نهايت آمادگي به برزيل برويم.

تعداد بازدید از این مطلب: 2840
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2840
mohamad
23:59
جمعه 13 تير 1392

دنيا مبهوت صعود 17 پله‌اي ايران

صعود چشمگير ايران در رده‌بندي فيفا


فيفا تازه‌ترين رده بندي تيم‌هاي ملي فوتبال جهان را اعلام کرد که در اين رده بندي تيم ملي فوتبال ايران با 15 پله صعود در رده 52 جهان قرار گرفت.


پس از سه پيروزي پياپي تيم ملي فوتبال ايران در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني اين اميدواري به وجود آمد که تيم ملي ايران در رده بندي سال 2013 با صعودي چشم گير روبرو شود.

به گزارش ايسنا ، امروز فيفا تازه‌ترين رده بندي خود را پس از رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در منطقه آسيا، اعلام کرد و تيم ملي فوتبال ايران با صعودي 15 پله‌اي در رده 52 جهان قرار گرفته است.

اين در حالي است که ژاپن و کره جنوبي تيم‌هاي اول و سوم آسيا به ترتيب پنج و سه پله سقوط داشتند ، ولي استراليا در رده بندي جهاني با هفت پله صعود در جايگاه چهلم دنيا قرار گرفته است.

ايران با پانزده پله صعودي که داشته بيشترين رشد را در ميان کشورهاي آسيايي داشته است.

از نکات جالب فهرست جديد فيفا بازگشت برزيل پس از قهرماني در جام کنفدراسيون‌ها به ميان 10 تيم برتر دنياست. در ميان تيم‌هاي آسيايي ايران با پشت سر گذاشتن ازبکستان بار ديگر رده چهارم را از آن خود کرد.

اين صعود چشمگير در حالي رخ داده است که فوتبال ايران در رده بندي ماه قبل فيفا با 10 پله سقوط روبرو شده بود.

** رده بندي 10 تيم برتر جهان به اين شرح است:

1- اسپانيا 1532 امتياز

2- آلمان 1273 امتياز

3- کلمبيا 1206 امتياز

4- آرژانتين 1204 امتياز

5- هلند 1180 امتياز

6- ايتاليا 1142 امتياز

7- پرتغال 1099 امتياز

8- کرواسي 1098 امتياز

9- برزيل 1095 امتياز

10- بلژيک 1079 امتياز

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2759
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2759


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر